Sipoon kirjat
Sipoon kirjat
Huomasin ilokseni että Sipoon kirjoja on varattu skannattavaksi. Olen itsekin ollut siitä kiinnostunut. Voisinkohan olla avuksi?
t, Mikael Ylöstalo, Sipoo
t, Mikael Ylöstalo, Sipoo
Micke
Re: Sipoon kirjat
Varatut on tehtykin jo ja odottavat nettiin pääsyä. Jos et itse voi skannata, niin sisällysluetteloiden tekeminen niihin olisi hieno asia.
Saat SSHY:n sivuston Digitointiohjeiden kautta ladattua tyhjän tallennuslomakkeen sitä varten ja jos täytät nimet niin kuin ne on sivuille kirjoitettu ja halutessasi perään sen ns. normaalistetun muodon niiden <> nokkien väliin, niin olisipa iso apu tutkimusessa!
Wotila <Uotila>
Terveisin Eijali
Saat SSHY:n sivuston Digitointiohjeiden kautta ladattua tyhjän tallennuslomakkeen sitä varten ja jos täytät nimet niin kuin ne on sivuille kirjoitettu ja halutessasi perään sen ns. normaalistetun muodon niiden <> nokkien väliin, niin olisipa iso apu tutkimusessa!
Wotila <Uotila>
Terveisin Eijali
Hienoa. Toivottavasti koko rullan kirjat digitoitiin...
Tilasinkin ES 403-rullan toivoen ehtiväni ne skannata, mutta en uskalla luvata varmasti.
Katsotaan niitä sisällysluetteloita sitten.
Tilasinkin ES 403-rullan toivoen ehtiväni ne skannata, mutta en uskalla luvata varmasti.
Katsotaan niitä sisällysluetteloita sitten.
Micke
Ja nettiin laittaja odottelee niiden siirtoa palvelimelle...
Käsittääkseni varatuissa oli vain tuon yhden kirjan (1789-1804) loppuosa tuolta rullalta ES 405, en tiedä skannattiinko sitä enempää.
Käsittääkseni varatuissa oli vain tuon yhden kirjan (1789-1804) loppuosa tuolta rullalta ES 405, en tiedä skannattiinko sitä enempää.
----- Jani Koski -----
Ei tällä kertaa, mutta jos viikon kuluttua vielä menen, niin voisin tehdä sitä lisää. Mutta en nyt lupaa mitään vielä varmasti tänään.
Eijali
Eijali
Ja jos ehdit tekemään sen tilaamasi rullan, niin olen minäkin siitä iloinen. Itse nimittäin jatkan sitä ES405 eteenpäin, jos ehdin. Mutta olen vähän lupaillut kotona pitää taukoakin (?) skannaamisesta.
Minulla olis ehkä aikaa ensi viikolla päiväsaikaan skannata sitä ES 405 loppusosaa sillä sairaslomaa on vielä vähän ja etusormi on vielä liian jäykkä tehdä töitä normaalisti. Pöytässirkkelin jäljiltä Siis mikäli sillä rullalla on jokin takaraja? Missä on rulla ja laite?
Micke
Tallensin nyt sen rk 1788-1804:n ja lähetin Janille.
eijali - yritin päivällä lähettää yv:tä ja nyt uudestaan, mutta jääköhän se roikkuman lähtevien kansioon?
eijali - yritin päivällä lähettää yv:tä ja nyt uudestaan, mutta jääköhän se roikkuman lähtevien kansioon?
Micke