Tekstit hukassa
Tekstit hukassa
Mitähän on tapahtunut Utajärven rippikirjalle 1850-1862 osa1, kun ainakin kuvat 13.jpg-19jpg puuttuvat suurelta osin, vain yläreuna näkyy? Voikohan
kadonneita kuvia tallentaa uudelleen vai onko vika kuvauksessa? Toivottavasti asia saadaan korjattua.
t. Juhani
kadonneita kuvia tallentaa uudelleen vai onko vika kuvauksessa? Toivottavasti asia saadaan korjattua.
t. Juhani
Re: Tekstit hukassa
Kiitokset minunkin puolesta ahkerille uurastajille. Utajärven rippikirjatkin tulivat tosi tarpeeseen.
Rippikirjasta vv. 1786-1791 puuttuu myös kuvan 99 tekstit. Vain yläosa näkyy. Kuvittelen, että juuri siinä on tarvitsemani tieto. Voisiko samalla tarkistaa?
Terveisin Kyllikki
Rippikirjasta vv. 1786-1791 puuttuu myös kuvan 99 tekstit. Vain yläosa näkyy. Kuvittelen, että juuri siinä on tarvitsemani tieto. Voisiko samalla tarkistaa?
Terveisin Kyllikki
Paljon kiitoksia Sinulle joka olet digitoinut Utajärven kuvat ja tupla kiitos kun korjasit vialliset kuvat, ovat olleet suuri apu minulle sukuni
menneisyyttä tutkiessani. T. Juhani
menneisyyttä tutkiessani. T. Juhani
Heipä hei
Kuvien lataamisessa oli tullut virhe. Ladattu uudelleen ja Jani tainnutkin ne laittaa sinne uudelleen
Terv. Utajärven skannausporukka
Kuvien lataamisessa oli tullut virhe. Ladattu uudelleen ja Jani tainnutkin ne laittaa sinne uudelleen
Terv. Utajärven skannausporukka
Hei vielä
Jos jatkossa huomaatte että Utajärven kirjoista puuttuu sivu taikka osa siitä, ilmoittakaa vaikka minulle suoraan, niin tiedän ladata korjaukset serverille.
Terv. Sari H
heimonen.sari(at)baanamail.fi
(at) = @
Jos jatkossa huomaatte että Utajärven kirjoista puuttuu sivu taikka osa siitä, ilmoittakaa vaikka minulle suoraan, niin tiedän ladata korjaukset serverille.
Terv. Sari H
heimonen.sari(at)baanamail.fi
(at) = @
Huomasin että täällä vanha s.postiosoite. Uusi siis sari.heimonen [at]gmail.com