Ei taas jummarra... ei...
Ei taas jummarra... ei...
Mitä tarkoittaa Sppig Eva Lisa Iisaksdr:n (s. 6.10.1843) kohdalla? Piika, mutta mikä piika?
Entä sitten saman henkilön kohdalla rivin loppu? Mitä siellä selitetään? Viimeisin tieto on, että on tullut tietyltä sivulta, mutta sitä ennen.
http://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/j ... 8&pnum=142
PS. missäs ajassa teidän kellot on? Tähän viestiin on merkitty kellon ajaksi 20.35, mutta minun kello on nyt 19.35
Entä sitten saman henkilön kohdalla rivin loppu? Mitä siellä selitetään? Viimeisin tieto on, että on tullut tietyltä sivulta, mutta sitä ennen.
http://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/j ... 8&pnum=142
PS. missäs ajassa teidän kellot on? Tähän viestiin on merkitty kellon ajaksi 20.35, mutta minun kello on nyt 19.35
Viimeksi muokannut Seijanie, 10.01.2017 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seija N.
Re: Ei taas jummarra... ei...
Sppig = spanmålstorparens pig, muonatorpparin piika
Mulla näyttää 19.35Seijanie kirjoitti: PS. missäs ajassa teidän kellot on? Tähän viestiin on merkitty kellon ajaksi 20.35, mutta minun kello on nyt 19.35
Tuo pitää aina muuttaa oikeaksi kesäajan tullessa ja mennessä.
- Omat asetukset
- Asetukset
- Kesäaika käytössä (valitse Kyllä tai Ei)
Vähän hankalaa, mutta muutakaan konstia en tiedä.
Jaska
Tota noin... Kun minulla ON kesäaika käytössä, ja aikavyöhykkeenä oli UTC +2 Eastern european.... jne. Noilla asetuksilla siis tunnin edellä oleva kello täällä.JaskaS kirjoitti:Mulla näyttää 19.35Seijanie kirjoitti: PS. missäs ajassa teidän kellot on? Tähän viestiin on merkitty kellon ajaksi 20.35, mutta minun kello on nyt 19.35
Tuo pitää aina muuttaa oikeaksi kesäajan tullessa ja mennessä.
- Omat asetukset
- Asetukset
- Kesäaika käytössä (valitse Kyllä tai Ei)
Vähän hankalaa, mutta muutakaan konstia en tiedä.
Jaska
Nuo ovat samat asetukset kuin omalla koneellani ja sen kello näyttää oikeaa aikaa.
(Omalla koneellani siis UTC +02:00 Helsinki, Kiev, Riika, Tallinna, Sofia, Vilna)
Kun muutan tänne aikavyöhykkeeksi UTC +1 Central European... niin sitten kello on oikeassa ajassa.
Eikös se nolla-aikalinja mene jossakin Lontoon kohdilla ja tänne pitäisi olla +2 tuntia, kun ollaan täällä auringon nousun puolella.
Seija N.
Ei kun siis tämän foorumin asetuksissa pitää tuo muutos tehdä. Se kun ei hoksaa koneen asetuksia
Tuossa ylävasemmalla Etusivu-otsikon alta löytyy.
Jaska
Tuossa ylävasemmalla Etusivu-otsikon alta löytyy.
Jaska
No just siellä keskustelufoorumin sivustolla ne muutokset tein.
Eli keskusteluforumilla oli kesäaika käytössä ja aikavyöhyke UTC +2.00..., jonka muutin +01.00:ksi niin alkoi näyttää oikea aikaa.
Eli keskusteluforumilla oli kesäaika käytössä ja aikavyöhyke UTC +2.00..., jonka muutin +01.00:ksi niin alkoi näyttää oikea aikaa.
Seija N.
Sorry, en lukenut kaikkea.
Meneehän se noinkin. Olisit vain ottanut kesäajan pois päältä muuttamatta aikavyöhykettä.
Jaska
Meneehän se noinkin. Olisit vain ottanut kesäajan pois päältä muuttamatta aikavyöhykettä.
Jaska