Sisällysluettelon muokkaus

Suomen Sukuhistoriallisen Yhdistyksen toimintaan ja nettisivuihin liittyvät keskustelut.
Seijanie
Viestit: 261
Liittynyt: 31.08.2012 13:19
Paikkakunta: JKL

Sisällysluettelon muokkaus

Viesti Kirjoittaja Seijanie » 26.12.2017 16:21

SSHY:n kirkonkirjoissa (ei ehkä kaikissa) on mahdollisuus muokata kirjan sisällysluetteloa (siis kirjan alku sivua, jolla näkyy "kuva, sivu ja kommentti").
Muokkasin Kauhavan syntyneitten luetteloa vuodet 1868-1878, sen kuvaa no 15 ( MKO6007-616 I C:6). Sille oli sisällysluettelon merkitty kk:si vain 01. Koska noita tammikuussa syntyneitä sillä aukeamalla oli vain yksi ja loput kaikki oli helmikuussa syntyneitä, halusin sinne otsikoksi "01-02.1869". Korjaus meni läpi ihan ok, mutta yhä edelleenkin siellä on " 01.1869 01-02.1869". Korjaus on tehty lokakuussa 2017. Minusta siellä sen jälkeen, kun korjaus on SSHY:n sivun ilmoituksen mukaan hyväksytty, pitäisi näkyä "01-02.1869". Siihen saakka siellä kai on tarkoitus näkyä sekä vanha että uusi otsikko peräkkäin, jotta voidaan tarkistaa onko korjaus hyväksyttävissä.

Kyseisen kirjan aukeaman osoite on http://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/j ... 22&pnum=15

PS. olen muokannut muidenkin sivujen vast. otsikoita ja niille on jäänyt vanhoja tieto näkyviin muokatun eteen. Lienevät vieläkin? En nyt muista missä kaikkialla olen korjailua tehnyt. Korpilahti, Hartola, Luhanka, Leivonmäki, Joutsa, Kauhava, Kestilä ja Liminka ovat ne kunnat, joita olen eniten käsitellyt ja niissä siis niitä korjauksia lienee.
Seija N.