Pyhän Henrikin seurakunnan asiakirjoja

Tänne voit lähettää sukututkimukseen liittyviä kysymyksiä, henkilöhakuja, linkkivinkkejä ja muuta sellaista.
KallEl

Pyhän Henrikin seurakunnan asiakirjoja

Viesti Kirjoittaja KallEl » 02.11.2025 23:27

Hei kaikki!
Haluaisin ensin pyytää anteeksi, jos lähetän tämän väärään paikkaan, mutta olen tavallaan uusi täällä.
Haluaisin myös pahoitella, että tämä viesti julkaistiin sekä englanniksi että suomeksi, mutta en ollut varma, toimisiko englanti tarpeeksi hyvin. ( Ja viestin suomenkielisen osan teki verkkokääntäjä. )
Minulla on tavallaan hyvin yleinen kysymys.
Voisiko joku (tai joku) ystävällisesti kertoa minulle, millaisia tietoja tälle sivulle on ladattu katolisesta seurakunnasta nimeltä Sankt Henriks. (Luulen, että se on ainakin seurakunnan nimi... Se sijaitsee Helsingissä. )
Kysyn, koska haluan tietää, voisivatko nämä tiedot sisältää tietoja parista sukulaisestani.
**
Jos joku tätä lukeva on työskennellyt vähän tai paljon näiden levyjen kanssa...
.. Haluaisin tietysti myös saada ehdotuksia, vihjeitä tai ideoita siitä, mikä voisi olla hyvä tapa "työskennellä heidän kanssaan"?
Kaikenlainen apu ja/tai ehdotukset olisivat erittäin tervetulleita.

**

Hello everyone!
I would first like to apologize if I am posting this in the wrong place, but I am sort of new here.
I would also like to apologize for this post being posted in both English and Finnish but I wasn’t sure if English would work well enough. ( And the Finnish part of the message was done by an online translator. )
I sort of have a very general question.
Could someone ( or some ) be kind enough to let me know just what sort of records that has been uploaded to this page from a catholic parish called Sankt Henriks. ( I think that is the name of the Parish at least… It is located in Helsinki. )
I am asking since I want to know if those records might have the potential to contain some information dealing with a couple of my relatives.
**
If anyone reading this has worked a little or a lot with these records…
.. I would of course also love to get any suggestions, hints or ideas as to what might be a good way to “work with them”?
Any sort of help and or suggestions would be most appreciated.

u01582734

Re: Pyhän Henrikin seurakunnan asiakirjoja

Viesti Kirjoittaja u01582734 » 03.11.2025 02:15

Sshy:n jäsenpuolella, vaatii salasanat ja jäsenmaksun. Syntyneet ja vihtyt noin 1856-1924 ja vähän muutakin.
https://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/ ... ?plid=2065

Sshy liittyminen halutessasi täältä
https://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/sshy/liity.htm

Vastaa Viestiin