Kustaa Juhonpoika Niemistön jälkeläiset

Tänne voit lähettää sukututkimukseen liittyviä kysymyksiä, henkilöhakuja, linkkivinkkejä ja muuta sellaista.
sigfrid
Viestit: 1
Liittynyt: 05.03.2018 14:18

Kustaa Juhonpoika Niemistön jälkeläiset

Viesti Kirjoittaja sigfrid » 07.06.2018 13:27

Kustaa Juhonpoika Niemistö, s. 08.01.1909 Alavus, vanhemmat Sanna Liisa Juhontytär Kulju, s. 24.12.1861 Kuortane, Juho Topiaksenpoika Mäkynen eli Niemistö, s. 17.08.1869 Alavus. Saadun tiedon mukaan Kustaa muutti Kemiin, haudattu sinne ja hänellä 3 tytärtä. MH:stä löytyy Anja Niemistö, naimisissa ja 1 lapsi. Anjan sisaria Leila Niemistö ja Eeva-Liisa Inkerö o.s. Niemistö, samoin maininta isä Kustaa Niemistö, äiti Alma Vilhelmiina Niemistö o.s. Ollikainen, s. 1907. En ole rekisteröitynyt MyHeritageen joten en pääse katsomaan tarkemmin tietoja olisiko tässä etsimäni Kustaa perhe. Olisin kiitollinen jos löytyisi elossa olevia jälkeläisiä. Haen tietoja Amerikasta tuleville isoisänsä puolelta minulle oleville sukulaisille, joille Kustaa on heidän isoäitinsä kautta heidän isänsä serkku. Kiittäen Sigfrid

tuulacu
Viestit: 641
Liittynyt: 07.09.2014 17:23
Paikkakunta: Porvoo

Re: Kustaa Juhonpoika Niemistön jälkeläiset

Viesti Kirjoittaja tuulacu » 09.06.2018 07:03

Nuo sukunimet ovat onneksi aika harvinaisia.

Olen muutaman kerran amerikanserkuille sukulaisia etsinyt, ja tuoreiden tietojen puuttuessa puhelin on ollut paras apu. Olen selannut Fonectasta sopivalla suunnalla (tässä tapauksessa kai Oulunsalosta pohjoiseen) asuvia ja sitten näppäillyt numeron. Useimmat vastaajat ovat hyvin avuliaita, ja tavallisesti perheestä löytyy joku, joka on joko kiinnostunut suvustaan tai puhuu englantia - onnellisessa tapauksessa nämä yhdistyvät ja vieraille löytyy kontakti.

Lykkyä etsintään!

Tuula K

Vastaa Viestiin