Hei,
Auttakaa ystävää hädässä... yritän löytää tuon paikan josta Mökkiläinen Aaro Rissanen ja Maria Liisa Hujanen ovat muutaneet. Muuttomerkintäkin on mielestäni selkeä, mutta enkö osaa niitä tulkita oikein... ?
http://83.150.87.40/sshy/sivut/jasenill ... 2&pnum=197
Voisiko joku tulkata siis miten tuo muuttomerkintä luetaan ja jos se sivu löytyy vielä digiarkistosta niin olisi hienoa. On minulla joitain noita kortteja kotonakin, mutta vain murto-osa Iisalmesta...
Kiitoksia etukäteen...
Mistä ovat muuttaneet ??
Mistä ovat muuttaneet ??
-Kaisa-
**Suvut joita tutkin : Rissaset, Kåhlmannit, Foudilaiset**
Re: Mistä ovat muuttaneet ??
Hei Kaisa,
Mielestäni tuolla tarkoitetaan sitä, että ovat muuttaneet kaupunkiseurakunnan rippikirjan sivulta 179 vuonna 1882. Tuota kirjaa ei ole vielä Digiarkistossa, mutta löytyy mikrokorteilta 6-11.
Mielestäni tuolla tarkoitetaan sitä, että ovat muuttaneet kaupunkiseurakunnan rippikirjan sivulta 179 vuonna 1882. Tuota kirjaa ei ole vielä Digiarkistossa, mutta löytyy mikrokorteilta 6-11.
----- Jani Koski -----
Re: Mistä ovat muuttaneet ??
Kiitos Jani,
Oikein minä sitten merkinnän tulkitsin, mutta en vain löytänyt sitä. Täytyy katsella uusiksi nuo omat kortit.
Oikein minä sitten merkinnän tulkitsin, mutta en vain löytänyt sitä. Täytyy katsella uusiksi nuo omat kortit.
-Kaisa-