Jäseneksi liittyminen
Jäseneksi liittyminen
Jo 5.1. olen lähettänyt lomakkeella tietoni jäseneksi liittymistä varten. Edelleenkään ei ole tullut sähköpostitse tarkempia ohjeita liittymis- ja jäsenmaksun suorittamiseksi
Re: Jäseneksi liittyminen
Hei,
Jos käytit samaa sähköpostiosoitetta kun foorumilla, niin kyseinen hakemus ei ole tullut perille. Saitko siitä kopion omaan sähköpostiisi? Kannattaa laittaa hakemus uudestaan tulemaan.
Jos käytit samaa sähköpostiosoitetta kun foorumilla, niin kyseinen hakemus ei ole tullut perille. Saitko siitä kopion omaan sähköpostiisi? Kannattaa laittaa hakemus uudestaan tulemaan.
----- Jani Koski -----
Jaa, löytyi hakemus toisella osoitteella. Tuo oli jäänyt välistä, koska olit jo tietokannassa vuoden 2014 hakemuksen takia. Laitan uuden laskun tulemaan.
----- Jani Koski -----
Hei
Liityin sshy:n jäseneksi, sain jäsenmaksun ja maksoin sen. Pyysin omissa asetuksissa jäsenyyttä sshy-ryhmään. Pyyntö näkyy vielä "odottavat" tilassa. Onko jotain muita edellytyksiä mitä minun tulee täyttää, että pääsen jäsenosioon vai onko asian käsittely vain vielä kesken ja minä liian kärsimätön?
Liityin sshy:n jäseneksi, sain jäsenmaksun ja maksoin sen. Pyysin omissa asetuksissa jäsenyyttä sshy-ryhmään. Pyyntö näkyy vielä "odottavat" tilassa. Onko jotain muita edellytyksiä mitä minun tulee täyttää, että pääsen jäsenosioon vai onko asian käsittely vain vielä kesken ja minä liian kärsimätön?
Juu, odottelin että maksu näkyi tietokannassa, nyt "hakemus" on hyväksytty.
----- Jani Koski -----