Digitointitoiveet
Re: Digitointitoiveet
Hei
Toivoisin Savonlinnan rippikirjoista vuodesta 1865 1900-luvulle ja lastenkirjoista vuodesta 1880 1900-luvulle. Vihittyjä, syntyneitä, kuolleita, muuttaneita jne. ei kai ole vielä aloitettukaan digitoida, joten kaikesta on apua tutkimuksiin!
paulako
Toivoisin Savonlinnan rippikirjoista vuodesta 1865 1900-luvulle ja lastenkirjoista vuodesta 1880 1900-luvulle. Vihittyjä, syntyneitä, kuolleita, muuttaneita jne. ei kai ole vielä aloitettukaan digitoida, joten kaikesta on apua tutkimuksiin!
paulako
Hei, toivoisin Rautjärven kirjoja kuvattuna yhtä pitkälle kuin Ruokolahdenkin, kiitos. Johanna
Hei
Osaatteko sanoa Tampereen tilanteesta? Siellä ollaan edelleen lähes kaikessa 1800-luvulla.
T. Marjo
Osaatteko sanoa Tampereen tilanteesta? Siellä ollaan edelleen lähes kaikessa 1800-luvulla.
T. Marjo
Rautjärveä saadaan ehkä sitten kun seurakunta liittyy Ruokolahteen mahd. 2019 alusta.
Ierikka
Digitointitoiveet
Toiveena olisi Oulun muuttaneet 1831-1849 ja Kuusamon uudempia tietoja.
Saisiko Vesilahden rikosluettelosta näkyviin vuodet 1903 - 1917
Onko saatavissa Jokioisten muuttokirjoja 1900-1918?
JussiJalo
JussiJalo
Kaikki Jokioisten kortit on digitoitu ja ovat kannassa jo.
----- Jani Koski -----
Mikä tilanne Dragsfjärdin kanssa? Ja mahdolliset naapurit?
-
Tervehdys. Kiitos pääsystä keskustelufoorumille.
Olen ensi kertaa tällä foorumilla. Olen ollut SSHY:n jäsen noin 3v. Toivoisin digitoitavan seuraavia Iisalmen maaseurakunnan kirjoja:
Syntyneet kastetut vuoteen 1907. Vihityt vuoteen 1907. Seurakunnasta pois muuttaneet vuoteen 1907.
Näitä kirjoja toivoisin SSHY:n sivustolta.
Terv. Harri K. Pori.
Olen ensi kertaa tällä foorumilla. Olen ollut SSHY:n jäsen noin 3v. Toivoisin digitoitavan seuraavia Iisalmen maaseurakunnan kirjoja:
Syntyneet kastetut vuoteen 1907. Vihityt vuoteen 1907. Seurakunnasta pois muuttaneet vuoteen 1907.
Näitä kirjoja toivoisin SSHY:n sivustolta.
Terv. Harri K. Pori.
Kiitokset pääsystä keskustelufoorumille. Minua kiinnostaisi Hattulan, Tyrvännön ja Hauhon tilanne. Kuinka pitkälle on digitoitu
Onkohan Viitasaarta toiveissa saada pian lisää?
Olisiko Varpaisjärvi tulossa digitointiin lähiaikoina? Samoin Nilsiästä erotettu Muuruvesi? Kaipailen myös Lapinlahden ja Iisalmen kirjoja vuodesta 1900 eteenpäin.