Hello,
Esim Kiikalan seurakunnan syntyneet -osiossa on vuoden 1922 loppuosa sekä vuodet 1923 ja 1924 peitetty tekstillä "Valitamme tässä kuvassa on vielä alle 100 v. tietoa."
Esim: https://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/ ... 2&pnum=218
Miten näm sivut saa näkyviin tai kenen vastuulle niiden näkyviin laittaminen kuuluu.
Pepe
Miksi tehtyä työtä pidetään näkymättömissä??
Re: Miksi tehtyä työtä pidetään näkymättömissä??
Sama koskee muita Salon kaupunkiin liitettyjä entisiä seurakuntia, paitsi Uskelaa - syntyneet, kuulutetut, vihityt ja muuttaneet.
Pari kertaa olen tänne johonkin ketjuun asiasta kommentoinut. Ei liene mennyt perille...
Jaska
Pari kertaa olen tänne johonkin ketjuun asiasta kommentoinut. Ei liene mennyt perille...

Myös Heinolan syntyneiden luetteloa on kuvattu vuoteen 1935 asti, mutta unohtunut avata vuodet 1923-1925.
-
Vanhana jäsenenä tällaiset viestit tuntuvat ikäviltä. Ymmärrän että just se tieto on siellä puuttuvalla sivulla ja just nyt tarvitsen sitä - ja heti.
Tämä on kuitenkin yhdistys jossa monet tekevät omaa arkityötään ja vapaa-aikaa ei voi käyttää pelkästään tähän työhön. Kun selaatte SSHY:n sisuvtoja, näette kuinka himskatin paljon sinne on saatu vapaaehtoistyöllä skannattuja sivuja - ja siitä pitää olla vain iloinen.
Niinpä kysymys takaisin: kuka pystyy jatkuvasti seuraamaan missä ja milloin joku salattu sivu saadaan auki?
Ja ao henkilön on tarkastettava sivu että siellä ei ole jälkikäteen tehtyjä merkintöjä, jotka aiheuttavat sivun pysymisen salattuna.
Minä kiitän kaikkia niitä ihania ihmisiä jotka vuodesta toiseen jaksavat tehdä tätä työtä.
Tämä on kuitenkin yhdistys jossa monet tekevät omaa arkityötään ja vapaa-aikaa ei voi käyttää pelkästään tähän työhön. Kun selaatte SSHY:n sisuvtoja, näette kuinka himskatin paljon sinne on saatu vapaaehtoistyöllä skannattuja sivuja - ja siitä pitää olla vain iloinen.
Niinpä kysymys takaisin: kuka pystyy jatkuvasti seuraamaan missä ja milloin joku salattu sivu saadaan auki?
Ja ao henkilön on tarkastettava sivu että siellä ei ole jälkikäteen tehtyjä merkintöjä, jotka aiheuttavat sivun pysymisen salattuna.
Minä kiitän kaikkia niitä ihania ihmisiä jotka vuodesta toiseen jaksavat tehdä tätä työtä.
Maisa Taipale
Helsinki
Helsinki